Tuesday, March 31, 2009

AWAK!!!!!!!!

Awak...
Hari ni awak nampak serabut dan sepi
Semua orang kutuk itu dan ini
Tapi ada gak hati yang puji
Saya rase cam nak tanya kat awak "Ade masalah ke ni..?"
Awak...
Hari ni awak senyum kat saya tadi
Tapi saya buat-buat tak nampak lagi
Skit lg saya nak cium tiang besi
Nasib baikla, kalo tak pitam saya tadi...
Awak...
Hari ni awak datang kelas lambat seperti hari-hari
Memang saya nampak kelibat awak yg saya rindui
Tapi saya buat tak tau jer, buat-buat tak tgk awak lagi
Padahal bumi ni rasa macam dah tak cukup graviti...
Awak...
Hari ni awak nampak comel sekali
Semua orang cakap2 bincang sana sini
Tapi saya puji dlm hati
Padahal nak kalo bleh nk jerit sekuat hati...
Awak...
Hari ni saya berlatih senyum kat sendiri
Kot2 nanti awak "terlalu" kat dpn saya lagi
Tapi awak tak jalan depan saya kini
Jadi senyum pun tak guna skrg ni...
Awak...
Hari ni awak tegur diri ini
Rase cam nak bisu pun ade ni
Tapi saya buat-buat bisu and tuli
Padahal nak biar je awak terus je tegur2 diri ini...
Awak...
Hari ni saya cube nk tegur awak lagi
"Aku ni berani sgt ke nih...?"
Tapi saya tegur awak dlm hati jer la ni
Jadi awak tak pernah dengar saya ckp gud morning hari-hari...
Awak...
Hari ni kita duduk semeja begini
Tapi rasa cam jauh gila lagi
Padahal tak sampai sedepa je kalo ukur ngan jari
Tapi kalo nk sembang ngan awak mmg saya x sedia lagi...
Awak...
Hari ni awak ade dekat ngan saya lagi
Hati saya kate maybe dah sampai jodoh ni
Tapi saya tak tau nak cakap ape-ape setakat ni
Jadi saya blah macam tu aje lepas makan mee...
Awak...
Hari ni berubah situasi
Tapi hati ni tak mungkin berubah utk diisi
Utk awak saya still kat sini
Walaupun dah lama ramai yg nak isi...
Awak...
Hari ni saya nampak awak kat KFC
Tapi awak tak macam dulu lagi
Maybe sebab awak tak sendiri lagi
Jadi saya terdiam sendiri...
Awak...
Hari ni saya dah janji
Nak pergi jumpa awak untuk pertama kali
Tapi tak tau kenapa tak boleh pergi
Hati ini mungkin terlalu meragui...
Awak...
Hari ni saya menyesal sebab ego yang tinggi
Tapi dah takde harapan kat sini
Saya tau awak dah serik kat diri ni
Jadi terpaksa la saya mengundur diri...
Awak...
Hari ni hari terakhir nampak awak kat sini
Tapi awak tak toleh pun saya kat sini
Awak sibuk layan sms sana sini
Tinggalkan saya yang bersalah kini...
Awak...
Esok antara kita akan berpisah kini
Esok…tiada esok untuk saya lagi
Esok juga…tiada esok untuk awak disini
Selamat tinggal "kawan" pujaan hati...
Awak...
Semoga satu hari nanti saya menginsafi diri
Tak nak ada ego yg tinggi cam KLCC
Meninggalkan persoalan CINTA yg kini tiada lagi
Terlepas awak pergi...sebab sikap saya yang suka main tarik tali...

No comments:

Post a Comment